Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Τελικά μόνο οι μ@κ@κες θα σηκώσουν το βάρος για την έξοδο της χώρας από τη κρίση;


Ύστερα από το πρόσφατο (χθεσινό)  επεισόδιο που συνέβη στην Ύδρα, όπου κάτοικοι της επιτέθηκαν σε ομάδα ελέγχου του ΣΔΟΕ-όταν αυτή επιχείρησε να συλλάβει ιδιοκτήτρια
καταστήματος, για την  οποία διαπιστώθηκε ότι για 11η φορά δεν εξέδιδε αποδείξεις στο κατάστημά της- καθίσταται πλέον φανερό ότι αυτοί που θα πληρώσουν τη νύφη-τουτέστιν θα σηκώσουν το βάρος για την έξοδο της χώρας από τη κρίση- είναι τα συνήθη υποζύγια. Δηλαδή οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, και οι συνεπείς επαγγελματίες.
Οι υπόλοιποι θεωρούν δικαίωμά τους την φοροκλοπή- γιατί περί κλοπής πρόκειται- αγνοώντας προκλητικά τη τραγική κατάσταση στην οποία ευρίσκονται οι Έλληνες, από τις συνεχείς και συχνά βίαιες  περικοπές των εισοδημάτων τους.
Περιμένουμε από την Πολιτεία να βάλει φρένο στις παράνομες δραστηριότητες των φοροφυγάδων συμπατριωτών μας, εντείνοντας τους ελέγχους και επιβάλλοντας παραδειγματικές κυρώσεις.-

1 σχόλιο:

  1. Έχω αποδείξεις που μου έδωσαν από προηγούμενους πελάτες.
    Έχω αποδείξεις μεγαλύτερες από τα ψώνια που έκανα, αλλά από προηγούμενους πελάτες.
    Έχω αποδείξεις μόνο από τις πρώτες παραγγελίες. Οι επόμενες ήταν αόρατες.
    Έχω αποδείξεις που...ακόμα τις περιμένω!!
    Τελικά είμαι μ@κ@κ@ς!!!
    Αν εμείς πληρώνουμε ΜΟΝΟ με την απόδειξη στο χέρι, τότε κάτι θα γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.