Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Διήμερη εκδρομή του Σωματείου συνταξιούχων ΔΕΗ Φλώρινας σε Βόλο- Πήλιο

Το σωματείο συνταξιούχων ΔΕΗ Φλώρινας πραγματοποίησε την πρώτη διήμερη εκδρομή σε Βόλο- Πήλιο.
Ξεκινήσαμε από τα τσιπουράδικα το μεσημέρι του Σαββάτου στην παραλία του Βόλου.
Το απόγευμα επισκεφθήκαμε Πορταριά και Μακρυνίτσα για καφέ. Το βράδυ στην πανέμορφη παραλία του Βόλου για φαγητό και ποτό. Την Κυριακή το πρωί, επισκεφθήκαμε  το Λαογραφικό Μουσείο με ευρήματα από την ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας. Κατόπιν επισκεφθήκαμε τις Μηλιές, γραφική περιοχή του Πηλίου που είναι το τέλος της γραμμής του τρένου. Συνεχίσαμε με επίσκεψη στην Τσαγκαράδα και το μεσημέρι φάγαμε στην Αγριά, στις ταβέρνες της παραλίας, πάνω στο κύμα.
Οι εντυπώσεις και η σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των συναδέλφων και των συζύγων μας ήταν θετική. Η καλή διάθεση για συνεργασία και συνέχιση των δραστηριοτήτων του Σωματείου μας, θα εξαρτηθεί από τη συμμέτοχη όλων μας.-