Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας του Ψαλλίδα Γεωργίου

Φίλες και φίλοι Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά .
Με την επιστολή μου αυτή θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την απόφαση μου να κατέλθω ως υποψήφιος στις επερχόμενες δημοτικές  εκλογές  με το συνδυασμό ΄΄ Ανοιχτοί Ορίζοντες΄΄ του εν ενεργεία και εκ νέου υποψηφίου δημάρχου Μάκη Ιωσηφίδη.

Στην απόφαση μου αυτή σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η επιθυμία πολλών συνδημοτών και φίλων μου που με παρότρυναν στο να θέσω εκ νέου υποψηφιότητα  και τους ευχαριστώ θερμά.
Πεποίθηση μου είναι ότι παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα η δημοτική αρχή την οποία υπηρέτησα από διάφορες θέσεις ( Αντιδήμαρχος , Πρόεδρος ΔΗ.Κ.Ε.Α., Πρόεδρος Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών, Αντιπρόεδρος  Ν.Π.Δ.Δ., Μέλος Οικονομικής και άλλων  Επιτροπών) ανταποκρίθηκε στα κελεύσματα των καιρών και με συνετή και χρηστή διοίκηση κατάφερε να έχει ένα υγιή οικονομικά δήμο, με σχεδιασμό και υλοποίηση σημαντικών έργων, με αντιμετώπιση της καθημερινότητας  και των προβλημάτων του δημότη , με σημαντικές παρεμβάσεις για την Παιδεία , την Ενέργεια και την Γεωργοκτηνοτροφία, με γιορτές πολιτισμού που ανέδειξαν την κουλτούρα του τόπου μας και τον έκαναν γνωστό σε όλη την Ελλάδα.
Ενώνω λοιπόν και εγώ τις δυνάμεις μου στην ομάδα των Ανοιχτών Οριζόντων , μια ομάδα που έσπασε τα στεγανά των κομματικών αντιλήψεων  και των ιδιοτελών συμφερόντων και κατάφερε μέσα από τη συλλογική προσπάθεια να δουλέψει προς όφελος όλων των δημοτών μας. Είμαι βέβαιος ότι η πλειοψηφία των δημοτών μας θα αξιολογήσει θετικά την προσπάθεια μας και θα ανανεώσει την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του Μάκη Ιωσηφίδη και των συνεργατών του. Άλλωστε  πιστεύω ακράδαντα ότι δεν χρειάζεται πισωγύρισμα σε αντιλήψεις και πολιτικά μυαλά που οδήγησαν τη χώρα και τις τοπικές μας κοινωνίες στη σημερινή κατάσταση. Πρέπει να δώσουμε όραμα και ελπίδα  στους νέους μας , σιγουριά και ασφάλεια στους πρεσβύτερους.
Με αυτές τις σκέψεις σας καλώ να στηρίξετε την υποψηφιότητα μου και στις 18 Μαΐου να ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπο μου επανεκλέγοντας με για να σας εκπροσωπήσω με υπευθυνότητα  δυναμισμό και ειλικρίνεια όπως κάνω όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά, χάρη στη δική σας εκτίμηση.
Επίσης θέλω να ευχηθώ καλό αγώνα σε όλους τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων, με ήθος και ευπρέπεια   και η επόμενη μέρα να μας βρει ενωμένους στην αντιμετώπιση των προβλημάτων του δήμου μας από όποια θέση μας εκλέξει ο λαός του Αμυνταίου να τον υπηρετήσουμε.

                                       ΨΑΛΛΙΔΑΣ  Ε. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ 

1 σχόλιο:

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.