Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Ευχαριστήριο για το Γενικό Νοσοκομείο "Γεώργιος Γεννηματάς" Θεσσαλονίκης

Θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου μέσα από τη ψυχή και τη καρδιά μου σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό
της Μονάδας εντατικής θεραπείας του Γ.Ν. Γεώργιος Γεννηματάς Θεσσαλονίκης για όλα όσα έκαναν και για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που κατέβαλαν  για  να καταπολεμήσουν το βαρύ σηπτικό επεισόδιο με το οποίο παρέλαβαν το σύζυγο μου στις 12 Απριλίου και να τον διατηρήσουν στη ζωή. Να  τους έχει ο Θεός καλά και να τους δίνει υγεία και δύναμη για να συνεχίσουν να σώζουν ζωές.Ιδιαίτερα ένα μεγάλο ευχαριστώ να πω στη Διευθύντρια της Μονάδας κα. Ελένη Αντωνιάδου, στους ιατρούς κα Βασιλιάγκου Ρούλα, Ελευθερία Χάσου, Χρόνη Τασιούδη και όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που δώσανε σκληρή μάχη και τη κέρδισαν για το σύζυγο μου Χρήστο Σουμελίδη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από τη ψυχή μου και στον Αναπληρωτή καθηγητή του ΑΠΘ Βασίλη Παπαζιωγα χειρουργό της Β χειρουργικής κλινικής του Νοσοκομείου Γεννηματάς που έδωσε το δικό του αγώνα όλο αυτό το διάστημα για να επαναφέρει το σύζυγο μου στο φυσιολογικά του. Να ευχαριστήσω επίσης και το Διευθυντή της Β χειρουργικής κλινικής καθηγητή κ.Εμμανουήλ Χριστοφοριδη, τον καθηγητή διευθυντή του ΕΣΥ κ. Αριστείδη Πατσά και όλους τους χειρουργούς και ειδικευόμενους και όλο το νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής που προσέφεραν τα πάντα για να βοηθήσουν το σύζυγο μου και να τον έχουμε σήμερα κοντά μας εγώ και τα παιδιά μου γερό και δυνατό. Ένα ευχαριστώ είναι το ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης και δικό μου και των παιδιών μου που όλοι αυτοί οι ιατροί πάνω από όλα ήταν υπέροχοι άνθρωποι εκτός από καταπληκτικοί ιατροί και κατάφεραν να ανατρέψουν τη κατάστασή του και να συνεχίζουμε τη ζωή μας έχοντας τον υγιή δίπλα μας....

Η σύζυγος
Θωμαις Αδαμου
Δημοσιογράφος ΕΡΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.