Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Το όνομα μου είναι Ελλάδα

-Μην είναι η χώρα μου
όλα τα λιμάνια
η θάλασσα
οι λίμνες
τα ακρογιάλια
τα αεροδρόμια
ο ουρανός
η ενέργεια
ο ήλιος
η γη η ευλογημένη
…αυτά που πήρανε οι ξένοι!
 
-Μην είναι η χώρα μου
τα εξοπλιστικά
η διαφθορά
τα λαμόγια
οι κοριοί 
το χρηματιστήριο
τα κανάλια
όλοι αυτοί που δεν μπήκαν φυλακή 
μαζί κι΄ οι παπαγάλοι;

-Μην είναι η χώρα μου
τα δανεικά
οι δημόσιοι υπάλληλοι
οι λαϊκιστές
τα λαδώματα 
οι ρουφιάνοι
οι συνδικαλιστές
οι ληστοτραπεζίτες
οι διαπλεκόμενοι μεγαλοεργολάβοι;
 
-Μην είναι η χώρα μου
οι λαθραίοι
οι χουλιγκάνοι  
οι κουκουλοφόροι
τα Εξάρχεια
οι υπουργοί
οι μίζες
οι λίστες
οι Offshore;
 
-Μην είναι η χώρα μου
τα κουφάρια
οι γέροι
οι ανήμποροι
οι άνεργοι
οι πεινασμένοι
οι νέοι  μετανάστες
η φτώχεια και ανέχεια που μπήκε στην ζωή μου;
 
-Άστα που να στα λέω φίλε
είμαι κακοποιημένη
κάποτε ήμουν περήφανη
σήμερα επαίτης,
το όνομα μου
είναι Ελλάδα…
 
Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος
Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.