Τοποθέτηση ηλεκτροφόρας «νάρκης» μεσαίας τάσης μήκους 3
χλμ μέσα στην πόλη της Φλώρινας και 20 χλμ κατά μήκος της Εθνικής Οδού
Φλώρινας-Βίγλας
Αυτές τις μέρες γινόμαστε μάρτυρες μιας πρωτοφανούς καταστροφής
των δρόμων της πόλης μας, καταστροφήςπου
ούτε ο χειμώνας
δεν μπόρεσε να κάνει. Οι παρακάτω εικόνες μιλούν μόνες τους και δείχνουν ότι δε χρησιμοποιήθηκε ούτε καν ασφαλτοκόπτης.
δεν μπόρεσε να κάνει. Οι παρακάτω εικόνες μιλούν μόνες τους και δείχνουν ότι δε χρησιμοποιήθηκε ούτε καν ασφαλτοκόπτης.
Και το χειρότερο, τοποθετούνται
ηλεκτροφόρα καλώδια μεσαίας τάσης που μπλέκονται με τα υπάρχοντα δίκτυα ύδρευσης,
αποχέτευσης, ΟΤΕ κ.λπ., καθιστώντας επικίνδυνη ή ακόμα και ανέφικτη τη συντήρηση
ή επέκταση των παραπάνω δικτύων. Όλα αυτά με την απόφαση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για το
έργο του αιολικού πάρκου που αφορά την «έγκριση
περιβαλλοντικών όρων και έγκριση επέμβασης για την κατασκευή και λειτουργία του
έργου». Απόφαση στην οποία αναφέρεται αόριστα η χρήση υφιστάμενης οδοποιίας
για τη διέλευση του υπόγειου ηλεκτροφόρου καλωδίου, χωρίς να καθορίζεται όμως ότι
αυτή είναι τα 20 χλμ.
της Εθνικής Οδού και τα 3 χλμ.
Κεντρικών οδών της πόλης της Φλώρινας, πράγμα που γεννά σοβαρά ερωτηματικά.
Τι κάνει άραγε ο Δήμος μας για όλα αυτά; Γιατί δεν είναι
καν στους πολλούς αποδέκτες της πιο πάνω απόφασης της Περιφέρειας; Πήρε αλήθεια
είδηση τι του συμβαίνει; Ρωτήθηκε για όλες αυτές τις επεμβάσεις; Αυτός (ο
Δήμος) θα αποκαταστήσει τις ζημιές με δικά μας χρήματα; Ή θα μας απαντήσει ότι δε
γνωρίζει τίποτα και τα πάντα γίνονται από άγνωστη γι’ αυτόν αρχή; Ποιος θα είναι
υπεύθυνος αν θα υπάρξουν θύματα από την ηλεκτροφόρα «νάρκη»;
Τι κάνει αλήθεια η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και η
αρμόδια για τους Εθνικούς δρόμους υπηρεσία της (ΔΣΕ); Αυτή έδωσε την άδεια να χρησιμοποιηθεί
η Εθνική οδός σε μήκος 20
χιλιομέτρων για την τοποθέτηση της ηλεκτροφόρας «νάρκης»;
Πώς θα συντηρήσει ή βελτιώσει το τμήμα αυτό της Εθνικής με τα καλώδια σε βάθος λιγότερο
από μέτρο, κάτω μάλιστα από το χαντάκι απορροής των ομβρύων υδάτων; Πώς θα υλοποιήσει
τις μελέτες που ήδη έχει κάνει για το τμήμα αυτό;
Οι πλάκες που βάζουν για προστασία από
επέμβαση μελλονικά σκαπτικού μηχανήματος, είναι ικανές για τους μελετητές και τις
υπηρεσίες που ενέκριναν το «έργο», να εμποδίσουν την μπουλντόζα ή τον εκσκαφέα
να τα ξεπατώσει και να προστατέψουν τη ζωή του χειριστή; Στις παρακάτω
φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τα καλώδια, τις πλάκες ακριβώς πάνω από αυτά, το
βάθος της εκσκαφής και το χάλι της Εθνικής οδού.
Πως θα συντηρηθεί το παραπάνω δίκτυο αποχέτευσης με τη
«νάρκη» από κάτω;
Περιμένουμε από τους
αρμόδιους φορείς, έστω και τώρα, να δώσουν πειστικές απαντήσεις για όλα τα
παραπάνω, καθώς επίσης και να αναλάβουν τις ευθύνες τους για την ασφάλεια και
την ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής.
Τ.Ε. ΣΥ.ΡΙΖ.Α-Ε.Κ.Μ. Φλώρινας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.