Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Φλώρινα: «Επιμορφωτική Ημερίδα για τη Διδασκαλία και Μάθηση Φυσικών Επιστημών και Περιβάλλοντος στην Προσχολική και Δημοτική Εκπαίδευση»


Την Πέμπτη 18 Απριλίου 2013, στο Μεγάλο Αμφιθέατρο της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, από τις 8.30 πμ. ως 14.00 μμ., πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία Ημερίδα για τη Διδασκαλία και Μάθηση Φυσικών Επιστημών και Περιβάλλοντος στην Προσχολική και Δημοτική Εκπαίδευση, με θέμα:
"Η Διερεύνηση και οι Δραστηριότητες εκτός Σχολείου
στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών"
την οποία παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί της 14ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής Φλώρινας και της 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Σχολικών Συμβούλων Φλώρινας.

Την ημερίδα διοργάνωσαν το Τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, η 14η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Φλώρινας και η 1η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Σχολικών Συμβούλων Φλώρινας, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας και τον Δήμο ΦΛώρινας.

Εισηγητές ήταν οι συγγραφείς του Νέου Προγράμματος Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες και τη Μελέτη Περιβάλλοντος, οι οποίοι παρουσίασαν το σκεπτικό του Νέου Προγράμματος Σπουδών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία και τις σύγχρονες τάσεις στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Φυσικών Επιστημών, όπως είναι οι περιπτώσεις της διερεύνησης και των επισκέψεων σε χώρους επιστήμης, περιβάλλοντος και τεχνολογίας. Επίσης, παρουσίασαν τα χαρακτηριστικά  του νέου Προγράμματος στα θέματα Βιολογίας και τους τρόπους σύνδεσής του με την κοινωνία, το περιβάλλον και την τεχνολογία, ενώ επεξηγήθηκε ο ρόλος των μοντέλων και των διαδικασιών μοντελοποίησης στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας.

ΟΙ εισηγήσεις ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες, πλήρεις παραδειγμάτων και πειραματικών εφαρμογών και προσαρμοσμένες στις διδακτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Παρουσιάστηκαν απλά πειράματα που μπορούν να γίνουν εύκολα στην τάξη και έγινε επίδειξη λογισμικών και ιστοσελίδων που εμπίπτουν άμεσα στα διδακτικά ενδιαφέροντα των νηπιαγωγών και των δασκάλων.

           Την ημερίδα χαιρέτισαν ο Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε., κ. Ιωάννης Σούλιος, από μέρους της Περιφερειακής Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Βασιλικής Βόντσα, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, κ. Παναγιώτης Νώτας, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, κ. Ιωάννης Μπάτσιος, και ο Σύμβουλος Φυσικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, κ. Λάζαρος Χατζηλαζαρίδης. 

Ευχαριστούμε θερμά για τις παρουσιάσεις τους εκλεκτούς εισηγητές, κ. Πέτρο Καριώτογλου, Καθηγητή Π.Τ.Ν. Φλώρινας, κ. Άννα Σπύρτου, Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας, κ. Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Λέκτορα Π.Τ.Ν. Φλώρινας, κ. Γεώργιο Μαλανδράκη, Λέκτορα Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας και κ. Ιωάννη Σούλιο, Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Δυτικής Μακεδονίας.

         Επίσης, ευχαριστούμε τον Κοσμήτορα της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας, κ. Χαράλαμπο Λεμονίδη, για την παραχώρηση της αίθουσας και την τεχνική στήριξη, καθώς και τον Δήμαρχο, κ. Ιωάννη Βοσκόπουλο, τον Αντιδήμαρχο, κ. Θεοδόσιο Καραγκιοζίδη, και το Δημοτικό Συμβούλιο Φλώρινας για την συνδιοργάνωση και την υποστήριξη της ημερίδας.

       Θεωρούμε ότι η παρακολούθηση της Ημερίδας ήταν εξαιρετικά σημαντική για την επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών των Περιφερειών μας και θα αποτελέσει το έναυσμα για την εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες και το Περιβάλλον, αλλά και τις νέες Τεχνολογίες στις σχολικές τάξεις.


































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.