Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
Φλώρινας σε παλαιότερα δημοσιεύματα, είχε επισημάνει διάφορα προβλήματα που
σχετίζονται με την κακοτεχνία του ηλεκτροφόρου αγωγού, όπως των κινδύνων λόγω
της υψηλής τάσης ρεύματος και των θεμάτων οδικής αφάλειας.
Δυστυχώς τα
προβλήματα αυτά συνεχίζουν να υφίστανται και σήμερα.
Για του λόγου το αληθές η PRENECON τοποθέτησε
πινακίδες κινδύνου κατά μήκος της Εθνικής Οδού Φλώρινας - Βίγλας.
Σε κοντινές αποστάσεις μας προειδοποιεί για τον κίνδυνο
που διατρέχουμε από την Μ.Τ. 20kv (μεσαία
τάση 20.000 volt), που
βρίσκεται σε βάθος 1m.
Παραδέχεται έτσι ότι πραγματικά υπάρχει κίνδυνος και δικαιώνει τα λεγόμενά μας
για τοποθέτηση «ηλεκτροφόρας νάρκης». Δικαιώνει και τις αγωνίες μας, ότι θα
είναι σχεδόν αδύνατη η επισκευή και συντήρηση της ήδη ταλαιπωρημένης από
κακοτεχνίες Εθνικής Οδού.
Άραγε θα μπουν οι ίδιες πινακίδες στα 3 χιλιόμετρα των
κεντρικών δρόμων της Φλώρινας, όπου τα προβλήματα και οι κίνδυνοι είναι ακόμα
μεγαλύτεροι, μιας και είναι πολλά τα δίκτυα ύδρευσης, αποχέτευσης που
διασταυρώνονται με το ηλεκτροφόρο καλώδιο της PRENECON;
Είναι γεγονός ότι και η Δ.Ε.Η. έχει υπόγεια δίκτυα μέσα
στην πόλη, που όμως δεν είναι εκτεταμένα και μπορούν να ελεγχθούν και να
κλείσουν την τροφοδοσία τους ανά πάσα στιγμή, σε αντίθεση με τον αγωγό της PRENECON.
Αλήθεια τι κάνουν οι αρχές τόσον καιρό στις οποίες έχουμε
γνωστοποιήσει το πρόβλημα; Θα πρέπει να
υπάρξουν θύματα για να ευαισθητοποιηθούν; Ας σημειωθεί ότι την επικινδυνότητα
του αγωγού παραδέχεται και η ίδια η PRENECON.
Έντονο προβληματισμό δημιουργούν συγχρόνως και διάφορα
δημοσιεύματα, που αναφέρονται σε «ύποπτες» συνεργασίες μεταξύ γερμανικών και ελληνικών
εταιρειών που έχουν αναλάβει την υλοποίηση αιολικών πάρκων στην Ελλάδα.
Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί το δημοσίευμα στο 31ο
τεύχος του Ιουνίου του περιοδικού HOTDOC, όπου μετά από έρευνα της γερμανικής εισαγγελίας,
ανώτατο στέλεχος της Enercon (Γερμανική
εταιρία ανανεώσιμων), ομολόγησε ότι χρηματίστηκε από Έλληνα υπεργολάβο
(κατονομάζεται η PRENECON) για την
υλοποίηση σύμβασης που αφορά 9 αιολικά πάρκα στο Αιγαίο (Πηγή:http://www.koutipandoras.gr/38758/στο-hot-doc-της-πέμπτης-η-μέρκελ-πλασιές-της.html).
Έχοντας εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη, εκτιμούμε ότι αυτά
είναι ζητήματα που θα τύχουν της ανάλογης προσοχής και θα διερευνηθούν.
Όσον αφορά στο θέμα της οδικής ασφάλειας λόγω της
καθίζησης που έχει υποστεί ο δρόμος, ήδη έχουν ξεκινήσει μετά από μεγάλη
καθυστέρηση κάποιες εργασίες αποκατάστασης.
Ελπίζουμε αυτήν τη φορά οι φωνές μας να εισακουστούν και
να γίνει μια σωστή τεχνική παρέμβαση.
Αποδεικνύεται βέβαια πόσο σημαντική και μεγάλη ευθύνη φέρουν οι κυβερνώντες μας,
αλλά και η τοπική αυτοδιοίκηση, με το
ελεγκτικό και εποπτικό της έργο.
Η ιδιωτικοποίηση των πάντων που προωθεί η σημερινή
κυβέρνηση, υποταγμένη στα σχέδια της τρόικα, καταλύει και καταργεί το
παραγωγικό και λειτουργικό έργο του Δημοσίου.
Στο ΣΥ.ΡΙΖ.Α στηρίζουμε αναπτυξιακές πρωτοβουλίες
δραστικής ενίσχυσης και διείσδυσης των Α.Π.Ε. στο ενεργειακό μείγμα της χώρας,
στο πλαίσιο ανάσχεσης της κλιματικής αλλαγής και μείωσης της ρύπανσης.
Η ανάπτυξη των Α.Π.Ε. πρέπει να εντάσσεται σε ένα
γενικότερο περιφερειακό σχεδιασμό ισόρροπης και δίκαιης ανάπτυξης με το ελάχιστο
κόστος για το αστικό περιβάλλον. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α αντιλαμβάνεται την
ενέργεια ως δημόσιο, κοινωνικό αγαθό. Η δημοκρατική αντίληψη της λειτουργίας
του κράτους και των συμφερόντων των πολιτών είναι καθοριστική. Υπερασπιζόμαστε
την υγιή επιχειρηματικότητα, αλλά δεν ανεχόμαστε την κερδοσκοπία.
Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
Φλώρινας, με υψηλό αίσθημα ευθύνης για κάθε θέμα και γεγονός που απασχολεί την
τοπική κοινωνία και την περιοχή γενικότερα, θα συνεχίσει να αγωνίζεται προσπαθώντας
να αναδείξει και να προωθήσει λύσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.