Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου
Αμυνταίου δηλώνει ότι είναι αντίθετος με τη δρομολογημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
και των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση δεν έχει στόχο να γίνει
ο εκπαιδευτικός και το δημόσιο σχολείο καλύτερο για να υπηρετήσει τις σύγχρονες
μορφωτικές ανάγκες των μαθητών. Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης,
θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα
το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση
χιλιάδων εκπαιδευτικών. Δεν θέλουμε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων, το δικαίωμα
στη μόρφωση πρέπει να είναι ενιαίο για όλα τα παιδιά.
Στην κατεύθυνση αυτή, με βάση την απόφαση
του σωματείου μας και του
κλάδου μας, δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή
μας στην «αυτοαξιολόγηση» της
σχολικής μονάδας.
Αμύνταιο
16 Ιανουαρίου 2014
Το σχολείο που διαμορφώνεται, μέσω και της αξιολόγησης, θα υποβαθμίσει παραπέρα τη μόρφωση που λαμβάνουν τα παιδιά, θα έχει σαν αποτέλεσμα το παραπέρα χτύπημα των εργασιακών-μισθολογικών δικαιωμάτων αλλά και την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει αυτό;
Πραγματικά, τι νομίζουν ότι είναι οι καθηγητές που δεν θέλουν να αξιολογηθούν; Εδώ από το παραπάνω σχόλιο, που πραγματικά και εγώ θα ήθελα να μου εξηγήσουν τι θέλουν να που, αντιλαμβανόμαστε ότι ούτε ένα δελτίο τύπου της προκοπής ορισμένοι καθηγητές δεν μπορούν να συντάξουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμίζω ότι σε αξιολόγηση εκπαιδευτικών στην Φινλανδία, το 72% κρίθηκε μη ικανό να διδάξει. Το κράτος τους αντικατέστησε και σε συνδυασμό με άλλες επίσης σημαντικές ανατροπές κατάφεραν να δημιουργήσουν το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στο κόσμο σε συγκεκριμένους δείκτες.
Είναι μια καλή αρχή η αξιολόγηση και δεν θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να την φοβούνται, αντίθετα να την επιζητούν.
Προσοχή, λοιπόν, στα δελτία τύπου γιατί τέτοιου είδους κείμενα προκαλούν.