Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Το 5ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί φέτος και στην Φλώρινα

·   Την Πέμπτη 2 Απριλίου το πρωί θα πραγματοποιηθούν προγραμματισμένα εργαστήρια από μαθητές προς μαθητές. Συγκεκριμένα οι μαθητές της Δ΄τάξης του Πρότυπου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας θα υποδεχτούν τους μαθητές της Ε΄τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας και θα τους παρουσιάσουν την πλατφόρμα σχεδιασμού παιχνιδιών Sploder στο εργαστήριο του Σχολείου τους.
·   Το απόγευμα της Πέμπτης 2 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν στο εργαστήριο πληροφορικής του Πρότυπου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας δυο ανοιχτά στο κοινό εργαστήρια τα οποία απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Συγκεκριμένα:
o    17:00-18:30 Εργαστήριο σχεδίασης τρισδιάστατων γραφικών από τον καθηγητή Πληροφορικής Σωτήρη Γεωργίου.
o    18:30-20:00 Εργαστήριο σχεδιασμού και προγραμματισμού βιντεοπαιχνιδιών, από τον καθηγητή Πληροφορικής Γιάννη Αρβανιτάκη.
·    Την Παρασκευή 3 Απριλίου και τις ώρες 10:00-14:00 θα πραγματοποιηθούν οι κεντρικές εκδηλώσεις του Φεστιβάλ στο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας. Μαθητές από όλες τις βαθμίδες τις εκπαίδευσης θα παρουσιάσουν τα ψηφιακά τους έργα στο κοινό. Επίσης θα πραγματοποιηθεί ζωντανή τηλεδιάσκεψη με τις υπόλοιπες πόλεις του Φεστιβάλ όπου θα παρουσιαστούν επιλεγμένα έργα μαθητών. Το κοινό μπορεί ελεύθερα να παρακολουθεί τις παρουσιάσεις και να περιηγείται στον εκθεσιακό χώρο.
Προσκαλούμε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς να παρευρεθούν στις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ και να δουν από κοντά τις ψηφιακές δημιουργίες των μαθητών της Φλώρινας, των Γρεβενών και της Πτολεμαΐδας.


Tο πρόγραμμα της Παρασκευής 3/4


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.