Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας διοργανώνει έκθεση με θέμα «Η Φλώρινα μέσα από τα μάτια των παιδιών»

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, στο πλαίσιο υλοποίησης της Σύμπραξης Comenius Regio με τίτλο Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository και αριθμό σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-
15123-1, διοργανώνει έκθεση με θέμα «Η Φλώρινα μέσα από τα μάτια των παιδιών» τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2015, στις 6:00 μμ, στο χώρο του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας.

Παράλληλα με την έκθεση, θα λειτουργούν εργαστήρια στο χώρο του Μουσείου, που απευθύνονται στους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της πόλης της Φλώρινας. Για συμμετοχή στα εργαστήρια μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Θωμά Τσούλη (τηλ. επικοινωνίας: 23850 54586).
Πρόγραμμα εργαστηρίων:

Ημερομηνία
Εργαστήριο
Ώρες
Πέμπτη 14/5/2015
Robo art Χαρακτική
10:00΄ - 12:00΄
Παρασκευή 15/5/2015
Γλυπτική Πλαστελίνη
10:00΄ - 12:00΄
Δευτέρα 18/5/20/15
Κατασκευές Ζωγραφική
10:00΄ - 12:00΄
Τρίτη 19/5/2015
Line art Κατασκευές
10:00΄ - 12:00΄
Τετάρτη 20/5/2015
Ζωγραφική Γλυπτική
10:00΄ - 12:00΄
Πέμπτη 21/5/2015
Πλαστελίνη Robo art
10:00΄ - 12:00΄
Παρασκευή 22/5/2015
Χαρακτική Line art
10:00΄ - 12:00΄


Το Σάββατο 16 και την Κυριακή 17 Μαΐου 2015, περιμένουμε γονείς και παιδιά στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας, από τις 10:30΄ το πρωί έως τις 1:30΄το μεσημέρι και το απόγευμα από τις 6:00΄ έως τις 9:00΄, να παίξουμε, να διασκεδάσουμε και να μάθουμε με τον Γιώργο, την Ελένη, την Μαριέλλα, την Ειρήνη, την Έλενα, την Ίριδα, τον Ζάχο, την Άρτεμη, τη Ζοζεφίνα και τον Μενέλαο. Θα ονειρευτούμε και θα δημιουργήσουμε, θα ταξιδέψουμε με την τέχνη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.