Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Αξιολόγηση των Λατινικών και ΑΟΘ 14/6/2017 από το φροντιστήριο "Θεωρητικό" Φλώρινας

Τα θέματα που δόθηκαν σήμερα στα Λατινικά του Ανθρωπιστικού Προσανατολισμού κρίνονται σε γενικές γραμμές βατά,σχετικά πιο
προσιτά από τα αντίστοιχα της περσινής χρονιάς.

     Τα κείμενα που δόθηκαν για μετάφραση(14,31,43)ήταν αναμενόμενα και είχαν ιδιαιτέρως επισημανθεί κατά κόρον να δοθούν στις τελικές εξετάσεις.Όσον αφορά τη Γραμματική,τα θέματα δεν παρουσίαζαν ίδιαίτερες δυσκολίες και "παγίδες".Όσον αφορά το Συντακτικό,τα θέματα κάλυπταν ένα μεγάλο εύρος ασκήσεων και απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές που έχουν εμπεδώσει σε βάθος τη θεωρία.

  ΥΓ: Να σημειώσουμε ότι όλες οι ασκήσεις του Συντακτικού "είχαν δουλευτεί"επακριβώς και επανειλημμένα στο φροντιστήριο.Ιδιαίτερα οι ασκήσεις "Γ1β και Γ1δ " είχαν δοθεί ως άσκηση την προηγούμενη μέρα στο φροντιστήριο!!

                                                              ΧΑΤΖΗΣ ΘΩΜΑΣ
                                                                        ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Τα θέματα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας σε γενικές γραμμές ήταν βατά και εύκολα και ένας επαρκώς προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε άνετα να τα πραγματευτεί.
   Το Α Θέμα αποτελούνταν από 5 ερωτήσεις της μορφής Σωστού-Λάθους και 2 ερωτήματα πολλαπλής επιλογής,τα οποία ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια.
    Το Β Θέμα αποτελούνταν από 3 ερωτήματα ανάπτυξης αποκλειστικά από το Πρώτο Κεφάλαιο,τα οποία  εύκολα μπορούσαν να απαντηθούν από έναν στοιχειωδώς διαβασμένο μαθητή.
      Το Γ Θέμα ήταν μια άσκηση αντλημένη από το Τρίτο Κεφάλαιο που αφορούσε το κόστος της επιχείρησης με το τελευταίο ερώτημα(Γ5) να υπάγεται στο Τέταρτο κεφάλαιο.Σε γενικές γραμμές το θέμα αυτό ήταν κατανοητό και εύκολα θα μπορούσε να απαντηθεί ,με εξαίρεση ίσως το υποερώτημα Γ5 το οποίο απευθύνονταν σε πολύ καλά διαβασμένους μαθητές για να αιτιολογηθεί σωστά.
      Το Δ Θέμα αφορούσε συνδυαστικά την προσφορά και τη ζήτηση απαιτώντας γνώσεις από το Δεύτερο,το Τέταρτο και το Πέμπτο Κεφάλαιο.Το ερώτημα Δ2 ήταν βασικό για την απάντηση των Δ3,Δ4 και απευθύνονταν σε πολύ καλά διασβαμένους μαθητές.Σε γενικές γραμμές, το Δ Θέμα ήταν μεν βατό,για μαθητές όμως που γνώριζαν πολύ καλά το σύνολο της ύλης.Ωστόσο θα μπορούσε να είναι διατυπωμένο με μεγαλύτερη σαφήνεια,ειδικά τα υποερωτήματα Δ2,Δ3!!

                                                            ΦΟΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
                                                                      ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.