ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Τα θέματα του μαθήματος της
βιολογίας γενικής παιδείας ήταν σε γενικές γραμμές βατά. Δεν υπήρχαν
«παγίδες», ήταν
κλιμακούμενης δυσκολίας, τα ερωτήματα ήταν σαφή και απαιτούσαν απλές και συνοπτικές απαντήσεις. Άνετα ένας μαθητής που έκανε στοιχειώδες διάβασμα όλη τη χρονιά μπορούσε να εξασφαλίσει έναν υψηλό βαθμό.
κλιμακούμενης δυσκολίας, τα ερωτήματα ήταν σαφή και απαιτούσαν απλές και συνοπτικές απαντήσεις. Άνετα ένας μαθητής που έκανε στοιχειώδες διάβασμα όλη τη χρονιά μπορούσε να εξασφαλίσει έναν υψηλό βαθμό.
ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Τα φετινά θέματα ήταν
απαιτητικά, πρωτότυπα και μεγαλύτερης δυσκολίας σε σχέση με τα περσινά.
Αναφέρονται σχεδόν σε όλη την έκταση της εξεταστέας ύλης. Απευθύνονται σε
υποψηφίους, που έχουν κατανοήσει πλήρως την ύλη. Στο θέμα Α υπήρχαν
«παγίδες», οι μαθητές θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Απαιτητικό ήταν
επίσης το θέμα Β. Στο θέμα Δ, τα Δ1 και Δ2 υποερωτήματα ενδεχομένως να
δυσκόλεψαν τους υποψηφίους.-
Παπαγιαννάκη Ελένη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.