Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Δήλωση του πρώην δημάρχου Αμυνταίου Γιάννη Λιάση περί μη καθόδου του στις προσεχείς δημοτικές εκλογές


Αμύνταιο 20-11-2018
Από την πρώτη μέρα της συμμετοχής μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, λειτούργησα πάντοτε με γνώμονα την  εντιμότητα,

τη διαφάνεια και την αγάπη μου για τον τόπο μας.
Αξίες διαχρονικές που ποτέ δεν διαπραγματεύτηκα στη δωδεκαετή ενασχόλησή μου με τα κοινά.

Παρά τη θετική μου πρόθεση για ενεργό συμμετοχή μου στις επικείμενες δημοτικές εκλογές, συνειδητοποιώ και έχω ανάγκη να το δηλώσω δημόσια ότι ο κύκλος αυτής της δωδεκαετούς  παρουσίας και προσφοράς κλείνει εδώ.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου, τους συνδημότες, τις φίλες και τους φίλους, που συμπορεύτηκαν μαζί μου, σε όλη την αυτοδιοικητική μου πορεία, υπηρετώντας ένα κοινό πλαίσιο αρχών και αξιών. Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι που θα το κρατώ για πάντα στην καρδιά μου.
Θέλω, επίσης, να ζητήσω την πιο ειλικρινή μου συγγνώμη, από όσους, ενδεχομένως, δυσαρέστησα ή και στενοχώρησα —άθελά μου— μέχρι σήμερα.
Εύχομαι τα καλύτερα για τον τόπο μας και για τον καθένα ξεχωριστά.

Με ειλικρίνεια και σεβασμό

Γιάννης Λιάσης

1 σχόλιο:

  1. Φιλε και γειτονα Γιαννη, αν και κοντραριστηκαμε σκληρα, στο Δημοτικο Συμβουλιο για χρονια, δεν αρνουμαι, οτι η απουσια σου απ το Δημο μας, ειναι μια απωλεια για ολους.Νασαι παντα καλα.Αγγελος.Θ.Ρακοπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.