Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Δήλωση υποψηφιότητας του Μπούτση Βασίλη

Η συμμετοχή μου στις δημοτικές εκλογές με το ψηφοδέλτιο του Τρύφωνα Γρομπανόπουλου  αποτελεί  για μένα   μεγάλη τιμή.

Φίλες και φίλοι
Δεν είμαι πολιτικός, ούτε κατάγομαι από πολιτική οικογένεια. Είμαι  όμως πολιτικοποιημένο άτομο,  με δράση σε πολλά κοινωνικά και πολιτικά επίπεδα.
Προσπάθησα με πολλούς τρόπους να μεταφέρω τα πιστεύω των συνοδοιπόρων μου, σε αυτούς  που αποφασίζουν για την πόλη που ζω και επιχειρώ. Διεκδίκησα τα δικαιώματά μου ως πολίτης και επιχειρηματίας διατελώντας:
- Αντιπρόεδρος του Ε.Β.Ε Φλώρινας
-Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αμυνταίου
-Εκλέκτορας της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου
-Αν. Γεν. Γραμματέας στην Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Κεντρικής και Δυτ. Μακεδονίας
-Πρόεδρος της Ένωσης Καλαθοσφαιρικών Σωματείων Δυτ. Μακεδονίας.
Συμμετοχή σε πολλούς τοπικούς αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους .
Νιώθω πως στην δύσκολη εποχή που  ζούμε, δεν δικαιούμαι να απέχω κρίνοντας , αλλά να κρίνω συμμετέχοντας.
Συμμετέχω  για να ακουστεί η φωνή μας, η φωνή του τόπου μας.
Ξεκινάω χωρίς αυταπάτες, αλλά αποφασισμένος για το καλύτερο, για να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου, ειλικρινής με το Αμύνταιο που αγαπώ.
ΜΠΟΥΤΣΗΣ Γ. ΒΑΣΙΛΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΔΥΑΣΜΟ
ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΡΥΦΩΝΑ ΓΡΟΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.