Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Ευχαριστήριο προς "Μποδοσάκειο" Νοσοκομείο

 

Ευχαριστώ  δημόσια και από καρδιάς  το Ιατρικό και Νοσηλευτικό ανθρώπινο δυναμικό της Κλινικής  covid19 και της Παθολογικής Κλινικής

του «Μποδοσάκειου» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας, αφού κατά τη νοσηλεία μου με την άριστη επιστημονική επάρκεια τους, το υψηλό αίσθημα ευθύνης, ήθους και καθήκοντος, πέραν της αποκατάστασης της υγείας μου, δημιούργησαν αίσθημα πλήρους ασφάλειας και απολαβής φροντίδας υψηλού επιπέδου.

Ιδιαίτερα  δε, τους ευχαριστώ γιατί για σαράντα περίπου ημέρες ήταν η παρέα μου, οι φίλοι μου κι οικογένειά μου στις δύσκολες συνθήκες της απάνθρωπης μοναξιάς που επιβάλει η νοσηλεία θεραπείας του κορονοϊού.

Επίσης  θα ήθελα να ευχαριστήσω, τους τραυματιοφορείς, τους φύλακες και τις καθαρίστριες  της κλινικής  για το υπομονετικό, αθόρυβο και σιωπηλό έργο που νυχθημερόν επιτελούν  με  ήθος, ευγένεια, επαγγελματισμό και πάντα με  ζεστά χαμόγελα.  

Τέλος,  θα ήθελα να δώσω θερμά συγχαρητήρια στον Διοικητή του «Μποδοσάκειου» Νοσοκομείου καθώς η οργάνωση, η καθαριότητα, η τάξη και η εν γένει λειτουργία των κλινικών αποτελούν υπόδειγμα δημόσιου Νοσοκομείου που μας τιμά στις αντίξοες συνθήκες που διανύουμε.

Εύχομαι σε όλους Καλή Χρονιά με υγεία και δύναμη!!

 Με εκτίμηση και τις θερμότερες ευχαριστίες μου

Γιώργος Τσιρώνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.