Παρά τον κατ ΄ εξοχήν Αναπτυξιακό της ρόλο, μέχρι σήμερα δεν παρουσίασε ένα πειστικό Αναπτυξιακό Σχεδιασμό για τα μεγάλα ζητήματα
που απασχολούν την Περιφέρειά μας (υποδομές ,οδικοί άξονες , κ.α ) ,με δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα, κοστολόγηση , πηγές χρηματοδότησης κ.λ.π.Δεν έχει παρουσιάσει ακόμη μέχρι σήμερα τα σχέδιά της για κάθε Περ. Ενότητα, για να γνωρίζουν οι πολίτες ξεχωριστά τις προτεραιότητες και το όραμα που προκρίνει γι’ αυτές.
Αντίθετα ο Περιφερειάρχης εξακολουθεί να εμφανίζεται και να καλλιεργεί το προφίλ του Επισκέπτη στους πρώην Νομούς ,αντί να συμπεριφέρεται ως οικοδεσπότης και επικεφαλής του θεσμού που ηγείται.
Μία Περιφερειακή Αρχή σε κατάσταση μόνιμου αιφνιδιασμού στα μεγάλα θέματα που απασχολούν την Δυτ. Μακεδονία:
-Την πανδημία και την διαχείρισή της.
-Την διαβούλευση και το χειρισμό της Απολιγνιτοποίησης.
-Την καθυστερημένη διαβούλευση και ενημέρωση του Περ. Συμβουλίου για το Υδρογόνο.
-Την επαναφορά της βάσης εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και τις επιπτώσεις για το Παν/μιο Δ .Μακεδονίας που το οδηγεί σε συρρίκνωση.
-Τόσων άλλων εξελίξεων, με τελευταία την αλλαγή διαχείρισης των απαλλοτριωμένων εκτάσεων της ΔΕΗ α.ε με την ψήφιση του Ν 4759/ Δεκ. 20, που θέτει εκτός την τοπική κοινωνία και τους θεσμούς της, καθώς και τη μείωση από 6 σε 1% των εσόδων του πράσινου ταμείου ,που προορίζεται σε μεγάλο μέρος για την απολιγνιτοποίηση.
Απολογισμός που επανεπιβεβαιώνει μετά 10 χρόνια λειτουργίας του θεσμού της Αιρετής Περιφέρειας, τις συνεχιζόμενες ενδοπεριφερειακές ανισότητες .
Ο απολογισμός για την Π. Ε. Φλώρινας μια τεράστια απογοήτευση επίσης, για μία περιοχή, όπως και η Κοζάνη, που έχασαν το 20% του ΑΕΠ τα τελευταία χρόνια.
Τη Φλώρινα που θάβετε το έργο της τηλεθέρμανσης ,για να αντικατασταθεί με ένα άλλο ορυκτό καύσιμο, με άγνωστο χρονικό ορίζοντα υλοποίησης του έργου υποκατάστασης.
Επιμένει να θεωρεί την Φλώρινα απλά πύλη προς την Β. Μακεδονία και όχι πύλη της Δ. Μακεδονίας και της Χώρας μας για τα Βαλκάνια και την Ευρώπη, που θα αναδειχθεί τόσο με το Σιδηρόδρομο και την ανάπτυξή του προς Καλαμπάκα ,όσο και με τον Κάθετο Οδικό άξονα .
(Περισσότερα στο συν. video.)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.