Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

Δράση _Φίλοι, όχι εχθροί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου


«Φίλοι, όχι εχθροί».

Έτσι ξεκίνησε η κουβέντα μεταξύ των μαθητών των τάξεων Δ’, Ε’, ΣΤ’ και της Ψυχολόγου της ομάδας Ε.Δ.Υ., Σοφίας Χαρισοπούλου, στο 2ο Δημοτικό

Σχολείο Αμυνταίου. Αναλυτικότερα, τη Δευτέρα, 7/2/2022, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου, έχοντας ως αφορμή το εξαιρετικά λυπηρό γεγονός που συνέβη στη Θεσσαλονίκη, με τη δολοφονία του 19χρονου, Άλκη Καμπανού, έλαβε χώρα μία εποικοδομητική συζήτηση, την οποία ακολούθησε μία όμορφη δραστηριότητα.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και συζήτησαν για την έννοια της ομαδικότητας. Αρχικά, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για το τί σημαίνει «ανήκω σε μία ομάδα», να περιγράψουν τις διαφορερικές ομάδες στις οποίες ανήκουν (ομάδα ποδοσφαίρου, ομάδα ζωγραφικής, ομάδα Judo, κ.ο.κ.) καθώς και να εκφράσουν πώς νιώθουν που ανήκουν στις συγκεκριμένες ομάδες. Επίσης, δόθηκε χώρος στους μαθητές να συζητήσουν για την έννοια του σεβασμού, τόσο προς τα μέλη της ίδιας ομάδας και, κυρίως, προς τα μέλη που ανήκουν σε διαφορετικές ομάδες αλλά και πώς μπορούν να διαφωνούν εποικοδομητικά, σεβόμενοι πάντα το ατόμο που έχουν απέναντί τους. Οι λέξεις που κυριάρχησαν στη συζήτηση ήταν «σεβασμός», «αποδοχή» και «ενσυναίσθηση».

Στο τέλος, οι μαθητές, συνεργάστηκαν με άρτιο τρόπο ώστε να σχηματίσουν με τα σώματά τους, ο ένας δίπλα στον άλλον, στο προαύλιο του σχολείου, τη λέξη «Φιλία», στέλνοντας με αυτό τον τρόπο ένα ηχηρό μήνυμα για τη σπουδαιότητα της φιλίας, της συνεργασίας και της ομαδικότητας καταρρίπτοντας κάθε έννοια αντιπαλότητας, ανταγωνισμού και μη αποδοχής της διαφορετικότητας.

Η Διευθύντρια

του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου

Μαρία Θεοχάρη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.