Ο
ΔΗΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Έχοντας υπόψη:
1.
Τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 (Α’138 ) όπως έχουν
τροποποιηθεί και ισχύουν.
2.
Τις διατάξεις του ν.3584/2007 (Α΄143), Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών
Υπαλλήλων, όπως ισχύουν.
3.
Τις διατάξεις του ν.3463/2006 (Α΄114), Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων, όπως
ισχύουν.
4.
Τις διατάξεις του ν.3852/2010, Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και
της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης (Α΄87), όπως ισχύουν
5.
Την υπ’ αριθ.55472/23-7-2021(ΦΕΚ 3352/β΄/26-7-2021) Απόφαση του Υπουργού
Εσωτερικών «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας
σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων
Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης
Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού
δικαίου ορισμένου χρόνου», όπως ισχύει.
6.
Την υπ' αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΓΚΡ./82/10488/11-7-2022) Εγκριτική Απόφαση
της Επιτροπής της παρ. 1 του άρθρου 2 της ΠΥΣ: 33/2006 (Αναστολή
διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα, ΦΕΚ 280/Α/28-12-2006), όπως ισχύει.
7.
Το υπ΄αριθ. 45941/11-7-2022 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα:
«Έγκριση πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου
χρόνου στους Δήμους της χώρας για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας σχολικών
μονάδων»
8.Την υπ' αριθμ.327/2022 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής
του Δήμου Φλώρινας με θέμα: «καθορισμός του αριθμού προσλαμβανομένων ατόμων,
των ωρών ημερήσιας απασχόλησης & κατανομή των εγκριθείσων ανθρωποωρών του
προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που θα
προσληφθεί για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας σχολικών μονάδων & για
χρονικό διάστημα ίσο με το διδακτικό έτος 2022 – 2023».
9.Τις ανάγκες των Δήμου Φλώρινας σε προσωπικό ιδιωτικού
δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των αναγκών του στην καθαριότητα των
σχολικών μονάδων της χωρικής του αρμοδιότητας.
Ανακοινώνει
Την
πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά σαράντα
οκτώ (48) ατόμων για την καθαριότητα σχολικών μονάδων στο Δήμο Φλώρινας, και
συγκεκριμένα, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού
ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α):
ΠΙΝΑΚΑΣ
Α: ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ |
|||||
Υπηρεσία |
Έδρα
υπηρεσίας |
Ειδικότητα
|
Αριθμός ατόμων |
Χρόνος
απασχόλησης |
|
Δήμος |
Φλώρινας |
ΥΕ Καθαριστές-στριες σχολικών μονάδων |
Μερικής απασχόλησης |
Πλήρους απασχόλησης |
Διδακτικό έτος 2022-2023 |
36 |
12 |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Η σειρά κατάταξης των υποψηφίων καθορίζεται μεταξύ
τους με τα ακόλουθα κριτήρια:
1.
Η εμπειρία για την απασχόληση σε αντίστοιχη θέση σχολικής μονάδας του
Δήμου Φλώρινας καθώς και του Δημοσίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης και
σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας του Δήμου Φλώρινας που έχει διανυθεί με συμβάσεις
εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου,
αποδεικνύεται με την προσκόμιση βεβαίωσης του χρόνου εμπειρίας και
μοριοδοτείται ως εξής:
α) ΕΜΠΕΙΡΙΑ μέχρι και τη λήξη του
διδακτικού έτους 2019-2020: (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)
Μήνες |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
... |
Μονάδες |
17 |
34 |
51 |
68 |
85 |
102 |
119 |
136 |
153 |
170 |
… |
Και επιπλέον μία (1) μονάδα ανά
μήνα για κάθε ανατεθείσα αίθουσα με ανώτατο όριο τις δέκα επτά (17) μονάδες
Αριθμός Αιθουσών |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
… |
17 |
Μονάδες |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
… |
17 |
β) ΕΜΠΕΙΡΙΑ από το διδακτικό έτος
2020-2021 και εξής: (17 μονάδες ανά μήνα εμπειρίας)
Μήνες |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
... |
Μονάδες |
17 |
34 |
51 |
68 |
85 |
102 |
119 |
136 |
153 |
170 |
… |
*
Ως
βαθμολογούμενη εμπειρία λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση σε αντίστοιχη θέση του
οικείου Δήμου που έχει διανυθεί με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου
ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέσω των οικείων υπηρεσιών για
όσο διάστημα παρείχαν υπηρεσία.
2.
ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (20 μονάδες και
10 μονάδες για κάθε τέκνο πέραν του τρίτου)
Αριθμός τέκνων |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
... |
Μονάδες |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
… |
*
υποψήφιος
που είναι ταυτόχρονα πολύτεκνος και τέκνο πολύτεκνης οικογένειας, δικαιούται να
κάνει χρήση της προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η
αθροιστική βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων
3.
ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ή ΤΕΚΝΟ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (15 μονάδες)
Αριθμός τέκνων |
3 |
Μονάδες |
15 |
* υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα
τρίτεκνος και τέκνο τρίτεκνης οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της
προσφορότερης βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική
βαθμολόγηση των παραπάνω κριτηρίων
4.
ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (5 μονάδες για καθένα από τα δύο πρώτα
τέκνα και 10 μονάδες για κάθε επιπλέον τέκνο πέραν των δύο πρώτων)
αριθμός τέκνων |
1 |
2 |
3 |
... |
μονάδες |
5 |
10 |
20 |
… |
5.
ΜΟΝΟΓΟΝΕΑΣ ή ΤΕΚΝΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ (10 μονάδες
για κάθε τέκνο)
αριθμός τέκνων |
1 |
2 |
3 |
... |
μονάδες |
10 |
20 |
30 |
… |
*
υποψήφιος που είναι ταυτόχρονα γονέας και τέκνο
μονογονεϊκής οικογένειας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης
βαθμολογικά από τις δύο ιδιότητες. Αποκλείεται η αθροιστική βαθμολόγηση των
παραπάνω κριτηρίων.
6.
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ,
ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ
Ποσοστό αναπηρίας |
50%-59% |
60%-66% |
67%-69% |
70% και άνω |
μονάδες |
10 |
12 |
15 |
17 |
*
Ο υποψήφιος, στο πρόσωπο του οποίου συντρέχουν
περισσότερες από μία περιπτώσεις ατόμων, των οποίων ασκεί το δικαίωμα
προστασίας, δικαιούται να κάνει χρήση της προσφορότερης για τον ίδιο
μοριοδότησης και πάντως μόνο μίας εξ αυτών.
7.
ΗΛΙΚΙΑ
Ηλικία |
Έως και 50 ετών |
Άνω των 50 ετών |
μονάδες |
10 |
20 |
*
Ανώτατο όριο ηλικίας πρόσληψης ορίζεται το 67ο έτος
συμπληρωμένο.
Ανάρτηση της ανακοίνωσης
Ολόκληρη η
ανακοίνωση αναρτάται στο κατάστημα της υπηρεσίας μας (στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου)
καθώς και στον διαδικτυακό τόπο του Δήμου www. cityoflorina.gr
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν μόνο την
συνημμένη αίτηση με αριθμό ΣΟΧ1/2022 και
να την υποβάλουν ηλεκτρονικά στην
ακόλουθη διεύθυνση:employee@cityoflorina.gr. Μαζί με την αίτηση υποβάλλονται υποχρεωτικά τα απαιτούμενα
δικαιολογητικά για την απόδειξη των προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και
της εμπειρίας. Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων καθώς και αντικατάσταση ή
κατάθεση επιπλέον δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της
προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στην διαδικασία επιλογής.
Η αίτηση συμμετοχής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης και η ευθύνη της
ορθής συμπλήρωσης της είναι αποκλειστικά του υποψηφίου. Θα υποβληθεί
ηλεκτρονικά και πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική
υπογραφή. Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
Επισημαίνεται
ότι: σύμφωνα με το νέο
Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 γνωστό ως GDPR,
που ετέθη σε εφαρμογή τον Μάιο 2018, καθιερώνεται ενιαίο νομικό πλαίσιο για την
προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ. Για το λόγο
αυτό, η συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία πρόσληψης με την οικειοθελή
υποβολή αίτησης με τα συνημμένα σε αυτή δικαιολογητικά προς τον Φορέα,
συνεπάγεται τη συναίνεση του υποψηφίου για τη συλλογή και επεξεργασία των
δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που τους αφορούν, καθώς και για την ασφαλή
διατήρησή τους σε αρχείο (φυσικό ή ψηφιακό) για συγκεκριμένο σκοπό και για όσο
χρόνο απαιτείται, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι νόμιμες διαδικασίες πρόσληψης.
Οι φορείς οφείλουν να προστατεύουν τα προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων από
τυχόν υποκλοπή προκειμένου να επιτυγχάνεται η ασφαλής επεξεργασία των δεδομένων
προσωπικού χαρακτήρα. Οι υποψήφιοι διατηρούν το δικαίωμα ανάκλησης της
συναίνεσής τους ανά πάσα στιγμή και κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης προς το
Φορέα.
Η
προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα
(10) εργάσιμες ημέρες και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης στο χώρο
ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος, ήτοι από 26 Ιουλίου έως και 8
Αυγούστου. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει µε την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας
ημέρας και εάν αυτή είναι κατά το νόμο εξαιρετέα (δημόσια αργία ή μη εργάσιμη)
τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Κατάταξη
υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία
μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, σύμφωνα με τα βαθμολογούμενα
κριτήρια που επικαλείται κάθε υποψήφιος, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων. Η
κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της
οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για
την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:
1. Πρώτα απ΄ όλα οι υποψήφιοι
κατατάσσονται στους πίνακες κατάταξης για τις θέσεις με βάση τη βαθμολογία που
συγκεντρώνουν στα βαθμολογούμενα
κριτήρια(εμπειρία αριθμός τέκνων
πολύτεκνης οικογένειας, τριτεκνία αριθμός ανήλικων τέκνων, μονογονεϊκές
οικογένειες, αναπηρία, ηλικία)
2. Στην περίπτωση
ισοβαθμίας υποψηφίων στη
συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες
στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο(χρόνος
εμπειρίας)
και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο
κριτήριο (αριθμός τέκνων πολύτεκνης
οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα τα κριτήρια, η σειρά
μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.
Ανάρτηση
πινάκων και υποβολή αντιρρήσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία
μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη λήξη της
προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στον πίνακα ανακοινώσεων
του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου, ενώ
θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό
ανάρτησης το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας.
Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους
ενδιαφερόμενους η άσκηση αντίρρησης
ατελώς μόνο για εσφαλμένο
υπολογισμό της μοριοδότησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) εργασίμων ημερών η οποία αρχίζει από την επόμενη
ημέρα της ανάρτησής τους. Η αντίρρηση
υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση employee@cityoflorina.gr.
Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων
ανακοινώνεται ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων. Οι τελικοί πίνακες
αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην
ιστοσελίδα του δήμου.
Πρόσληψη
Το προσωπικό προσλαμβάνεται με σύμβαση
εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση των τελικών πινάκων κατάταξης των
υποψηφίων με απόφαση του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου.
Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν από την
λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται
με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας
ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται
λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό
διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης
διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελούν:
α. Το έντυπο
«ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» που
συμπληρώνουν και υποβάλλουν ηλεκτρονικά οι υποψήφιοι και
β. το «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ για την πρόσληψη καθαριστών –
καθαριστριών στις σχολικές μονάδες των Δήμων», το οποίο
περιλαμβάνει: i) οδηγίες για τη συμπλήρωση της
αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με 25-07-2022
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ, σε συνδυασμό με
επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης
των υποψηφίων και ii) τα δικαιολογητικά που
απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Βασίλειος
Νικ. Γιαννάκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.