Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Σάββατο 16 Ιουλίου 2022

Ο Πρωινός Επισκέπτης (…του Ιουλίου)

-Μια Ιουλιάτικη μέρα ένας πρωινός επισκέπτης χαμηλών τόνων εσωστρεφής και ιδιόρρυθμος επισκέφτηκε το ΙΚΑ Φλώρινας για να

εμβολιαστεί.

-Στο ισόγειο του κτιρίου τον καλωσόρισε η γραμματεία, καλημέρα πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω ρώτησε.

-Έχω προγραμματισμένο ραντεβού για εμβολιασμό απάντησε.

-Στον πρώτο όροφο κύριε, μπορείτε να ανεβείτε από τις σκάλες ή με το ασανσέρ.

 -Έχω κλειστοφοβία είναι αδύνατο να μπω στο ασανσέρ, αλλά και από τις σκάλες δυσκολεύουμε λόγο αναπνευστικού προβλήματος απάντησε ο Πρωινός Επισκέπτης.

-Θα σας βοηθήσω εγώ, κρατήστε μου το χέρι και σιγά - σιγά θα ανέβουμε μαζί, θα είμαι κοντά σας, δείξτε μου εμπιστοσύνη και ότι άλλο θελήσετε μην διστάσετε να μου το πείτε, θα σας εξυπηρετήσω αμέσως είπε πρόθυμα η γυναίκα!.

-Το παραπάνω συμβάν είναι αληθινό, το δημοσιοποιώ διότι σήμερα είναι δύσκολο να βρεις ανθρώπους που είναι πρόθυμοι να σε κρατούν το χέρι να μην πέσεις, να συμμερίζονται τον πόνο σου, να σε κάνουν να νιώθεις ζεστασιά για να μην αισθάνεσαι μόνος και αβοήθητος.-

Σπύρος Α. Ηλιάδης

Δημοσιογράφος

Εκδότης ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

τ. Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος

TV ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.