Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Ο Σταύρος Μουστάκας υποψήφιος στο Τοπικό Συμβούλιο Λεχόβου με τον Συνδυασμό του Ιωάννη Λιαση "Μαζί για τον τόπο μας"


Την πρόθεσή του να θέσει υποψηφιότητα για το Τοπικό Συμβούλιο Λεχόβου, στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές 2023, ανακοίνωσε ο κ.Σταύρος Μουστάκας, με ανάρτησή του στα μέσα μαζικής δικτύωσης  (Facebook). Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωσή του:

 Με την παρούσα ανάρτηση θα ήθελα να ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου στο Τοπικό Συμβούλιο Λεχόβου με τον Συνδυασμό του κ. Ιωάννη Λιάση "Μαζί για τον τόπο μας". Ζητώ τη στήριξη σας για να διεκδικήσουμε μαζί τα δικαιώματα όλων των Λεχοβιτών και να λύσουμε ζητήματα της καθημερινότητας.

Όπως όλοι γνωρίζετε είμαι κάτοικος Λεχόβου, γεγονός που μου επιτρέπει να γνωρίζω τις δυσκολίες της καθημερινής ζωής και τις ανάγκες του χωριού μας. Η συμμετοχή μου αλλά και της οικογένειάς μου στα κοινά αποδεικνύει την αγάπη για τον τόπο και την πρόθεση για προσφορά στο χωριό μας! Ευχαριστώ θερμά τον κ. Ιωάννη Λιάση για την τιμή που μου κάνει να βρίσκομαι στο ψηφοδέλτιο του! Εύχομαι σε όλους έναν τίμιο και καθαρό αγώνα και υπόσχομαι μετά την εκλογή μου να προσφέρω τα μέγιστα!

Σας ευχαριστώ πολύ

Σταύρος Μουστάκας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.