Είναι σ’ όλους τους Έλληνες γνωστό, ότι η Κρήτη, για πάρα πολλά χρόνια, υπήρξε ο πιο φανατικός υποστηρικτής του ΠΑΣΟΚ και του
Υπενθυμίζω για παράδειγμα το κάψιμο των κτιρίων της Νομαρχίας Ηρακλείου και Χανίων, την επιχείρηση ανόδου των Κρητών στον Πειραιά με τα τρακτέρ και τα θηριώδη υνιά τους για να οργώσουν την πλατεία Συντάγματος και πολλά ακόμη γεγονότα, που ιστορικά έχουν κριθεί κι ήταν απολύτως λανθασμένα και επιζήμια.
Οι Μακεδόνες και οι Κρήτες, είναι επίσης γνωστό, ότι έχουν δεσμούς πάρα πολύ σημαντικούς, μια και, στο διάβα της ιστορίας,
συνεργάστηκαν και συμπολέμησαν αδελφωμένοι με πολύ σπουδαία αποτελέσματα. Αυτό όμως δεν πρέπει να μας εμποδίσει να ασκήσουμε κάποια κριτική για κάποιες συμπεριφορές Κρητών, που δε μας βρίσκουν σύμφωνους και να θέσουμε κάποια καίρια ερωτήματα.
Διαβάζω τώρα τελευταία σε κάποιες ιστοσελίδες και εφημερίδες, πάρα πολλές καταγγελίες εναντίον της Κυβέρνησης και προσωπικά κατά του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, για τα τροχαία ατυχήματα, που συμβαίνουν στην Κρήτη και για την... καθυστέρηση στην εκτέλεση του έργου που λέγεται ΒΟΑΚ. (Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης). Οι ανακοινώσεις τους είναι πολύ έντονα διατυπωμένες γεμάτες αριστερή τοξικότητα.
Μάλιστα κι η “ναυαρχίδα” του ΣΥΡΙΖΑ, η ΑΥΓΗ δηλαδή των 400 φύλλων, είχε πρωτοσέλιδο τίτλο, που κυριολεκτικά θύμιζε “Αυριανή” στις χειρότερες στιγμές της. Ούτε λίγο ούτε πολύ, υπεύθυνος για όλα τα δυστυχήματα θεωρείται ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ρωτάμε λοιπόν και περιμένουμε κάποιες απαντήσεις. Είναι αλήθεια ότι το ΠΑΣΟΚ διαχειρίστηκε οχτώ (8) ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (Μ.Ο.Π.), ΤΡΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΑΚΕΤΑ ΝΤΕΛΟΡ κι ένα επίσης τεράστιο πακέτο ΣΑΝΤΕΡ από την ...καταραμένη “ΕΟΚ των μονοπωλίων”, που εχθρευόταν και μισούσε με όλη του τη δύναμη;
Ρωτάμε λοιπόν περιμένοντας κάποια απάντηση. Γιατί δεν έγινε ο Β.Ο.Α.Κ. τότε, μια και η Κρήτη ήταν το αγαπημένο νησί του ΠΑΣΟΚ; Πού πήγαν τόσα χρήματα;
Πιστεύουμε πως η απάντηση έχει δοθεί ιστορικά και δεν την αμφισβητεί κανείς. Τα χρήματα πήγαν σε διάφορα επουσιώδη και αχρείαστα ΕΡΓΑ ΒΙΤΡΙΝΑΣ , σε αθρόες προσλήψεις πρασινοφρουρών και σε ανεκδιήγητες σπατάλες δημοσίου χρήματος, με μοναδικό σκοπό την ψηφοθηρία, στην οποία αρίστευσε το ΠΑΣΟΚ τότε, επιδιώκοντας με κάθε μέσο την παραμονή του στην Κυβέρνηση και την περίφημη ΝΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!!!
Τώρα οι εργασίες για τον ΒΟΑΚ προχωράνε όλο και πιο γρήγορα, αφού ξεπεράστηκαν τα τεράστια εμπόδια, που οι ίδιοι οι Κρήτες εν πολλοίς είχαν βάλει και, σίγουρα, με το χρονοδιάγραμμα που υπάρχει, θα τελειώσουν στο χρόνο της επίσημης δέσμευσης. Ακριβώς όπως τελείωσε και το πολύπαθο ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης, το οποίο θα παραδοθεί στις 30 Νοεμβρίου 2024, χωρίς μουσαμάδες, φιέστες και φωτοτυπίες αλλά με πραγματική λειτουργία, για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης κι όλης της Βόρειας Ελλάδας.
Θα πρέπει να θυμίζει κάποιος στους Κρήτες το καταπράσινο παρελθόν τους και να αναδεικνύει την ανικανότητα του ΠΑΣΟΚ εκείνα τα χρόνια. Είναι παντελώς απαράδεκτο να υβρίζεται και να λοιδορείται η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ σήμερα, επειδή οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ αδιαφόρησαν στο παρελθόν και δεν άφησαν, για την ιστορία, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΗΣ στα πάμπολλα χρόνια που κυβέρνησαν την Ελλάδα.
Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι και στην Κρήτη, στο Πράσινο Νησί, υπήρξε τότε ένας Νομός, που διαφοροποιήθηκε από το έντονο αντινεοδημοκρατικό κλίμα κι αυτός ήταν ο Νομός Ρεθύμνης. Οι Ρεθυμιώτες αποδείχτηκαν πολύ λογικοί και πολύ συγκρατημένοι στις εκδηλώσεις αυτές.
Να τα λέμε κι αυτά, πάντα με καθαρή ματιά, παρακολουθώντας την ιστορία και τα στατιστικά στοιχεία.
Δημήτριος Π. Τοπάλης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.