Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Φλώρινα: Διαμαρτυρία για την ασφάλεια των μαθητών του 6ου Δημοτικού Σχολείου

ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
4ου  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Φλώρινα  20-12-2013

ΠΡΟΣ : ΔΗΜΑΡΧΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ,
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Θέμα : Ζητήματα ασφάλειας κατά τη μετακίνηση των παιδιών μας
Κύριε Δήμαρχε,
Αναγκαζόμαστε να επανέλθουμε στο θέμα της ασφάλειας των παιδιών μας. Συγκεκριμένα :






1. Στην οδό Λεωφόρος Ολυμπιάδος δεν υπάρχουν πεζοδρόμια και από τις δυο πλευρές, σε μεγάλη απόσταση – ξεκινώντας από το 6ο Δημοτικό Σχολείο (Πρώην Ακαδημία) και πηγαίνοντας ανατολικά (προς το κέντρο της πόλης). Σε αυτήν την απόσταση, η οδός Ολυμπιάδος συναντάται κάθετα με δυο άλλους δρόμους, στις διασταυρώσεις των οποίων, επίσης δεν υπάρχει καμία ασφάλεια για τους πεζούς. Μάλιστα εξαιτίας της έλλειψης πεζοδρομίων και λόγω του μεγάλου πλάτους της Ολυμπιάδος υπάρχουν και από τις δυο πλευρές παρκαρισμένα συνεχώς αυτοκίνητα αλλά και φορτηγά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πεζοί να αναγκάζονται να περπατάνε στην μέση του δρόμου. Οι περισσότεροι από τους πεζούς είναι παιδιά με ή χωρίς συνοδεία, τα οποία εκτίθενται καθημερινά στον κίνδυνο ατυχήματος πηγαίνοντας προς, και γυρνώντας από το σχολείο. Αν κάνετε μια βόλτα την ώρα που σχολάνε (στις 14:00 μ.μ.) και περπατήσετε μαζί τους, θα καταλάβετε και ο ίδιος το μέγεθος του προβλήματος. Ο κίνδυνος αυτός επιτείνεται όταν επικρατούν άσχημες καιρικές συνθήκες (βροχή, χιονόπτωση, πάγος).
Ζητάμε να βρεθεί λύση άμεσα προτού συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα : να κατασκευαστούν το συντομότερο δυνατόν πεζοδρόμια εκεί που υπάρχει περιθώριο και να επεκταθούν τα ήδη υπάρχοντα (λιγοστά) πεζοδρόμια στα οποία επίσης δεν μπορούμε να περπατάμε, αφού πάνω τους είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα Ι.Χ.
Γνωρίζοντας ότι η κατασκευή πεζοδρομίων έχει εγκριθεί ήδη από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Φλώρινας, αλλά και ότι από την έγκριση ενός έργου μέχρι και την υλοποίηση του μεσολαβεί ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, ζητάμε να δημιουργηθεί από μία ασφαλής λουρίδα και στις δύο πλευρές της λεωφόρου, τοποθετώντας μικρά κολωνάκια. Θα μπορούσε το προσωρινό πεζοδρόμιο/λωρίδα για πεζούς να βαφτεί με κάποιο έντονο χρώμα σε όλη την απόσταση, να ζωγραφιστούν από πάνω πατούσες ή παιδάκια με τσάντες (όπως στις πινακίδες) ή κάτι άλλο, έτσι ώστε και τα παιδιά τα οποία πηγαίνουν καθημερινά στο σχολείο τους να το θεωρούν «δικό τους δρόμο» αλλά και κυρίως να είναι ασφαλή.
Επίσης, θα πρέπει να απαγορευτεί το παρκάρισμα μεγάλων οχημάτων (φορτηγά, λεωφορεία) σε αυτή την οδό, και να μπουν κολωνάκια στα πεζοδρόμια περιμετρικά του σχολείου ώστε να μην μπορούν να ανεβαίνουν και να παρκάρουν οχήματα.

2. Το 6ο Δημοτικό Σχολείο εφάπτεται της Λεωφόρου Μ. Αλεξάνδρου - Ηπείρου, μίας κεντρικής οδού που παρουσιάζει μεγάλη κίνηση οχημάτων. Μεγάλος αριθμός παιδιών μας, αναγκάζονται να διασχίσουν τη συγκεκριμένη λεωφόρο - όπως και τους άλλους δρόμους με τους οποίους συνορεύει το σχολείο (Αριστοτέλους και Ολυμπιάδος) - κατά τις ώρες έναρξης και λήξης της λειτουργίας του σχολείου (7:50 π.μ., 12:10 και 14:00 μ.μ),, και μέχρι σήμερα έχουν σημειωθεί αρκετά περιστατικά παραλίγο ατυχημάτων.
Ζητάμε την επέμβαση σας, είτε με την τοποθέτηση κατάλληλων φαναριών ελέγχου της κυκλοφορίας με κομβίο, είτε με την διάθεση σχολικών τροχονόμων κατά τις αναφερόμενες χρονικές περιόδους.

Πιστεύουμε πώς δεν θα αφήσετε τα παραπάνω σοβαρά ζητήματα χωρίς λύση. Άλλωστε η ασφάλεια των παιδιών μας δεν αφήνει κανένα περιθώριο για κάτι άλλο εκτός από άμεση δράση.

Τα μέλη των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων
του 6ου Δημοτικού Σχολείου και 4ου Νηπιαγωγείου Φλώρινας 

Ακολουθούν 157 υπογραφές μελών των Συλλόγων.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.