Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Το 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα πραγματοποιηθεί και στην Φλώρινα

2η ανακοίνωση
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής να συμμετέχουν στο 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, που θα διεξαχθεί στην Φλώρινα, παρουσιάζοντας έργα που δημιούργησαν με τους μαθητές στο σχολείο τους.
  Συμπληρώστε την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέχρι την Κυριακή 8/3/2015.
Για απορίες και περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο: ioarvanit@sch.gr
Στο φεστιβάλ μπορούν να συμμετέχουν σχολεία από όλη την Ελλάδα ανεξάρτητα της έδρας τους, με την επισήμανση ότι η οργανωτική επιτροπή του Φεστιβάλ δεν μπορεί να καλύψει έξοδα μετακίνησης και διαμονής.
Ειδικά για τα σχολεία που δεν μπορούν να μετακινηθούν, μπορούν να λάβουν μέρος και εξ αποστάσεως αποστέλλοντας την παρουσίαση των μαθητών σε βίντεο.
Θα ακολουθήσει μία 3η Ανακοίνωση τον Μάρτιο για την υποβολή συμμετοχής στο Φεστιβάλ, στην οποία θα καλούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν ήδη κάνει αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος να συμπληρώσουν κατάλληλη φόρμα με την οποία θα γίνεται αυτόματη ανάρτηση του μαθητικού έργου στο τοπικό ιστολόγιο.
Προϋποθέσεις συμμετοχής στο 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
Τα έργα δημιουργούνται από μαθητές στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και στο μάθημα Ειδική Θεματική Δραστηριότητα (ΕΘΔ) των ΕΠΑΛ.

Επίσης, γίνονται δεκτά έργα τα οποία δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής ΕE.

Για να διαβάσετε την 1η ανακοίνωση πατήστε εδώ.-


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.