Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Υποδοχή ενδείξεων καταμέτρησης στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών (11500) του ΔΕΔΔΗΕ για τους καταναλωτές όλης της χώρας

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι οι καταναλωτές όλης της χώρας θα μπορούν στο εξής να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής (προγραμματισμένης) καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.
Πρόκειται για τις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).


Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19.00, είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10.00.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.