Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Πίνακες Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης


Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Φλώρινας σας γνωστοποιεί ότι, στο πλαίσιο της διαδικασίας ένταξης υποψηφίων στους Πίνακες Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
(ΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για πρόσληψη κατά το σχολικό έτος 2018-2019, καταρτίστηκαν, βάσει της οικείας πρόσκλησης (ΦΕΚ 1282/τ.Β΄/2018), οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) ανά κλάδο (Δασκάλων ΕΑΕ και Νηπιαγωγών ΕΑΕ) καθώς και πίνακας αποκλειομένων εκπαιδευτικών και έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (http://e-aitisi.sch.gr), ως κατωτέρω:
(α) Προσωρινοί Κύριοι πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ
(β) Προσωρινοί Επικουρικοί πίνακες κατάταξης αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ και
(γ)  Πίνακας αποκλειομένων.
Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση στο ΑΣΕΠ από 03/07/2018, ημέρα Τρίτη, έως και 09/07/2018, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00, αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού του τόπου.
Στον ιστότοπο του ΑΣΕΠ έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης.
Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά (2131319100):
Τις εργάσιμες ημέρες
Κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 16:00
Τις αργίες
Κατά τις ώρες 10:00 μέχρι 14:00
ή μέσω e-mail στο helpdesk@asep.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.