Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

Υπόθεση πρώην υπαλλήλων Δήμου Αμυνταίου: Στο βωμό ενός Δ.Σ.



Κατά την 11η τακτική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Αμυνταίου, στις 22-04-2019, έγινε
αναφορά, μεταξύ άλλων, και στο όνομά μου, ως πληρεξουσίου δικηγόρου του Δήμου Αμυνταίου για τη συζήτηση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων και της αγωγής πρώην υπαλλήλων του Δήμου κατά αυτού, αφήνοντας μετέωρες, κι αν όχι αρνητικές, τουλάχιστον διαστρεβλωτικές σε βάρος μου εντυπώσεις.
Σέβομαι και τηρώ το δικηγορικό απόρρητο αλλά και τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται στους δικηγόρους τόσο από την έννομη τάξη όσο και από τον Κώδικα περί Δικηγόρων, και για το λόγο αυτόν δεν θα υπεισέλθω σε κανενός είδους αναφορά για την εν λόγω υπόθεση, πληροφορίες για την οποία άλλωστε μπορεί να λάβει οποιοσδήποτε δικαιολογεί έννομο συμφέρον.
Επειδή ωστόσο, θεωρώ ιερό το δικαίωμα στην εργασία και, ειδικά στην εποχή μας, είναι τουλάχιστον ανέντιμο, κατά την ταπεινή μου γνώμη, να δημιουργούνται φρούδες ελπίδες και να δίδονται απατηλές υποσχέσεις σε εργαζομένους, και επειδή αρνούμαι να χρησιμοποιούνται το πρόσωπό μου και η ιδιότητά μου σε πολιτικά παιχνίδια και να μετατοπίζεται σε τρίτους το βάρος μιας αντικειμενικά δυσάρεστης κατάστασης, οφείλω να αντικρούσω τις σε βάρος μου μομφές και να ζητήσω την αποκατάσταση της αλήθειας:
Κατ’ αρχάς, να υπενθυμίσω ότι συνιστά ποινικό αδίκημα αν δικηγόρος ή άλλος νόμιμος παραστάτης βλάπτει με πρόθεσή του εκείνον, των συμφερόντων του οποίου έχει αναλάβει τη νομική προστασία, ή που στην ίδια ένδικη υπόθεση βοηθάει με συμβουλές ή με παροχή υπηρεσίας και τους δύο διαδίκους, είτε ταυτόχρονα είτε διαδοχικά, ακόμα κι αν όμως ενήργησε αφού συνεννοήθηκε με αυτούς που έχουν αντίθετα συμφέροντα.
Εν προκειμένω, το αντικείμενο της προς εμένα ανάθεσης από το Δήμο Αμυνταίου ήταν η παράστασή μου ενώπιον των Δικαστηρίων για την υπεράσπισή του κατά τη συζήτηση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων και της αγωγής των πρώην υπαλλήλων του εναντίον του. Σαφές και ξεκάθαρο, χωρίς καμία απολύτως εντολή και χορήγηση ειδικής πληρεξουσιότητας για αποδοχή και συνομολόγηση των εν λόγω δικογράφων.
Κατόπιν τούτου, θεωρώ τουλάχιστον συκοφαντική και ανέντιμη, διότι δεν τη δικαιολογεί η άγνοια ή η παρόρμηση για τοποθετήσεις επί θεμάτων σε συνέλευση δημοτικού συμβουλίου και μάλιστα αναφορικά με τρίτα – μη παριστάμενα πρόσωπα, η αναφορά ότι «ο Δήμος έβαλε δικηγόρο για να στηρίζει τους εργαζόμενους, χώρια που είχαν δικηγόρο δικό τους οι εργαζόμενοι, ο Δήμος έβαλε δικηγόρους και στις δύο παραστάσεις να στηρίξουνε τους εργαζόμενους».
Δεδομένου ότι εγώ και μόνο εγώ ήμουν ο πληρεξούσιος δικηγόρος του Δήμου Αμυνταίου, είναι συκοφαντική σε βάρος μου η ανωτέρω αναφορά ότι ο Δήμος «με έβαλε να στηρίξω τους εργαζομένους», δηλαδή τους αντιδίκους, όπως και για κάθε δικηγόρο η επίρριψη μομφής ότι κλήθηκε να υπερασπιστεί και να υποστηρίξει τις αντίδικες πλευρές .
Εν συνεχεία, και ενισχύοντας την ανωτέρω συκοφαντική σε βάρος μου αναφορά, ουδείς από τους εκπροσώπους του Δήμου Αμυνταίου δεν πήρε θέση και δεν διέψευσε την τοποθέτηση του πολίτη – πρώην εργαζομένου ότι «στο δικαστήριο που έγινε το Φεβρουάριο ενώ είχαν πάει παιδιά στο Δήμαρχο και τους είπε ο Δήμαρχος ότι εγώ θα σας υποστηρίξω, τα παιδιά βρεθήκανε προ εκπλήξεων στο δικαστήριο όταν ο δικηγόρος του Δήμου ήτανε πολύ αντίθετος σε όλα αυτά που υποστήριζαν οι εργαζόμενοι…δυστυχώς άλλα είπε ο Δήμαρχος στα παιδιά και άλλα έγιναν μετά από δύο μέρες στο δικαστήριο», αφήνοντας επίσης μομφές σε βάρος μου ως προς την ορθή εκτέλεση της συγκεκριμένης εντολής που μου έδωσε ο Δήμος Αμυνταίου.
Όσον αφορά δε τις τοποθετήσεις και τις παρεισφρήσεις των υπολοίπων παριστάμενων δημοτικών συμβούλων για το συγκεκριμένο θέμα, η πλήρης άγνοια τους, είτε πρόκειται για πραγματική είτε για σκόπιμα επιτηδευμένη, επί θεμάτων που τοποθετούνται δημόσια, και η πλέον κουραστική τακτική της δημιουργίας εντυπώσεων καθιστούν οποιαδήποτε ενασχόληση μαζί τους άνιση σε βάρος τους, αναγνωρίζοντας τους βέβαια την ικανότητα της ορθής αποστήθισης του ονόματος του πληρεξουσίου δικηγόρου του Δήμου για την επίδικη υπόθεση.
Κατόπιν τούτων, για την αποκατάσταση της αλήθειας και την άρση της προσβολής σε βάρος της προσωπικότητάς μου και κυρίως της επαγγελματικής μου ιδιότητας, καλώ με την παρούσα μου, τον για τη συγκεκριμένη υπόθεση εντολέα μου, δηλαδή το Δήμο Αμυνταίου, να διαψεύσει δημοσίως, δεδομένου ότι δημοσιοποιήθηκε η βιντεοσκόπηση του στιγμιότυπου της συνεδρίασης που γίνεται αναφορά στο πρόσωπό μου, την τοποθέτηση του δημοτικού συμβούλου ότι «ο Δήμος έβαλε δικηγόρο για να στηρίζει τους εργαζόμενους, χώρια που είχαν δικηγόρο δικό τους οι εργαζόμενοι, ο Δήμος έβαλε δικηγόρους και στις δύο παραστάσεις να στηρίξουνε τους εργαζόμενους» και να επιβεβαιώσει ότι οι ενέργειές μου κατά το χειρισμό της επίδικης υπόθεσης ήταν κατ’ εντολή του, δηλαδή του εντολοδόχου μου - Δήμου Αμυνταίου.

 Αθανάσιος Δ. Παπαφυλάκης
    Δικηγόρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.