Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Αποχαιρετιστήρια επιστολή του επικεφαλής της μειοψηφίας στο Δημοτικο Συμβούλιο Αμυνταίου Νίκου Παπαχρήστου


Με την ολοκλήρωση και το πέρας της διοικητικής περιόδου του Δήμου Αμυνταίου θεωρώ σκόπιμο να αναφερθώ στα εννέα χρόνια της
ενασχόλησής μου με τα κοινά.
Το 2010 με τις παροτρύνσεις κάποιων γνωστών και φίλων αποφάσισα να συμμετέχω στις εκλογές για την ανάδειξη της δημοτικής αρχής της περιόδου 2011-2014.
Μετά την πρόωρη εκούσια αποστρατεία μου  για την ενασχόλησή μου στον ιδιωτικό τομέα , αποφάσισα να ασχοληθώ  και με  τα  κοινά του τόπου μου, με μοναδικό σκοπό την ανιδιοτελή προσφορά στην επίλυση των προβλημάτων  .
Στην διάρκεια των εννέα ετών  λειτούργησα πάντα με βάση το συμφέρον του τόπου και  το καλό των συνδημοτών μου.
Λάθη σίγουρα έγιναν  ,  λάθη δεν κάνει μόνο αυτός που δεν κάνει τίποτα ,αυτό που  δεν πέρασε ούτε σαν σκέψη από το μυαλό μου , ήταν να λειτουργήσω με βάση το προσωπικό μου συμφέρον , με  ιδιοτέλεια και να συνδέσω την πολιτική μου ενασχόληση με τα επαγγελματικά μου. Ήρθα να δώσω και όχι να πάρω.
Αν κατά την διάρκεια της εννεαετούς διαδρομής από το δήμο Αμυνταίου  προσέβαλα , αδίκησα , στεναχώρησα κάποιους συναδέλφους ή συνδημότες μου ζητώ συγνώμη , αλλά δυστυχώς στις έντονες αντεγκλήσεις – αντιπαραθέσεις  που επικρατούν στα δημοτικά συμβούλια είναι πολύ δύσκολο να μείνεις αμέτοχος. Για το καλό του τόπου μας πρέπει αυτές οι προσωπικές αντιπαραθέσεις να περιορισθούν και να εκλείψουν τελείως.
Για να γίνει το παραπάνω πρέπει να αποφασίσουν οι νέοι άνθρωποι να ασχοληθούν με τα κοινά ενεργά.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τους συνδημότες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους δύο τετραετίες , να τους ευχηθώ υγεία δύναμη  στους δύσκολους καιρούς που περνά  η Πατρίδα  και ο τόπος μας και να υποσχεθώ ότι θα είμαι δίπλα τους για ότι μπορώ να βοηθήσω , όπως έκανα πάντα και πριν την ενασχόλησή μου με τα πολιτικά.

Στους νεοεκλεγέντες εύχομαι υγεία και καλή επιτυχία στα καθήκοντά τους.
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.