Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

Ιατρική η σπουδαία επιστήμη! (ευχαριστήριο)



-Η πρόσφατη βραχεία νοσήλια μου στο Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας στη χειρουργική κλινική, μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω το δύσκολο άλλα και «θεάρεστο» έργο των ιατρών.

-Από καρδιάς ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χειρουργούς, την αναισθησιολόγο και βέβαια το νοσηλευτικό προσωπικό της κλινικής που κάτω από αντίξοες συνθήκες εργάζονται ακούραστα, ακατάπαυστα με χαμόγελο και δυναμισμό.-

-Μου χαρίσατε την υγεία, αυτό είναι το πολυτιμότερο «δώρο» που μου έχει κάνει η επιστήμη σας!... σας ευχαριστώ από τον βυθό της ψυχής μου.-

Σπύρος Α. Ηλιάδης
Δημοσιογράφος - Εκδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.