Ηλεκτρονική εφημερίδα με νέα της περιοχής Αμυνταίου – Φλώρινας και όχι μόνο… από το 2008

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Ευχαριστήριο του Δημ. Δημόπουλου

 

Από βάθους καρδιάς και ανάταση της ψυχής μου,

                    Ευχαριστώ   θερμά

 1.Το ιατρικό , νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό

του ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ συγκεκριμένα:

Την ιατρό κ. Κουρπαρασίδου Σοφία, που με την επιστημοσύνη της, με  κράτησε στη ζωή, την νοσηλεύτρια Δάφνη Φραγκότση, ( που αν και έχουν περάσει έξι μήνες, ακόμα ηχούν στα αυτιά μου οι φωνές της.)

<< Κάντε γρήγορα θα χάσουμε τον άνθρωπο>>

Τον οδηγό του ασθενοφόρου, που με μετέφερε στο νοσοκομείο της Φλώρινας στις 9-5-2020 στο λιγότερο δυνατό χρόνο, όπου μας περίμεναν:

2. Τον καρδιολόγο κ. Βαλασιάδη Δ. και τη  νοσηλεύτρια Ζωή και όλο το προσωπικό του νοσοκομείου.

3.Τον   Δ/ντή της καρδιολογικής κλινικής  κ. Κλιγκάτση Π. ,και τους καρδιολόγους  κ. Νάνη Λ.  και  κ. Ιωακειμίδη Ν.

Στο νοσοκομείο της Φλώρινας παρέμεινα μέχρι την 18η Μαίου, οπότε την 19η μέρα ιστορική πήγα στη Θεσσαλονίκη, όπου ο καθηγητής καρδιολογίας κ Ζιάκας Αντώνης μαζί με τον κ. Λ.Λίλλη διόρθωσαν όλες τις βλάβες της καρδιάς μου.

Όλοι οι θεράποντες ιατροί μου είχαν πει, πως η πνευματική μου διαύγεια θα επανέλθει μετά το εξάμηνο, γι΄ αυτό και το ευχαριστήριο αργοπορημένο. Όλοι τους  παίρνουν άριστα.  

4.ΤΟ ΘΕΟ , που βοήθησε τους επιστήμονες για να είμαι σήμερα κοντά σας.     

                                    Αμύνταιο 4-12-2020

                                     Με πολλή αγάπη

                                      Δ. Δημόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Α. Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των αποστολέων τους.
Β. Θερμή παράκληση, τα σχόλια να είναι κόσμια, ώστε να συνεισφέρουν στο διάλογο.
Γ. Δεν δημοσιεύονται σχόλια:
1.-Υβριστικoύ χαρακτήρα
2.- Γραμμένα με greeklish
3.- Με προσωπικό περιεχόμενο

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.